Częste pytania - W jaki sposób jest reklamowana oferta?
Sprzedaż nieruchomości uwarunkowana jest przede wszystkim efektywną reklamą. Odpowiednio ukierunkowany marketing skraca czas sprzedaży nieruchomości, jednocześnie umożliwia uzyskanie optymalnie wysokiej ceny przy danych realiach rynkowych.
Zakres reklamy oferty sprzedaży warunkuje charakter umowy pośrednictwa podpisanej z Biurem Odrzywolska&Wójcik Nieruchomości.
W przypadku umowy otwartej nie odzwierciedlającej pełnej współpracy Właściciela z Biurem poprzez nie wyłączenie możliwości samodzielnego ogłaszania oferty sprzedaży/wynajmu bądź też możliwości współpracy z innymi biurami nieruchomości - zakres działań podejmowanych przez Pośrednictwo jest obiektywnie mniejszy niż w przypadku umowy na wyłączność.
Zależność ta uwarunkowana jest wielkością kosztów poniesionych przez Biuro na promocję konkretnej oferty sprzedaży/wynajmu nieruchomości.
Jednakże niezależnie od rodzaju współpracy, indywidualnie sporządzona oferta sprzedaży/wynajmu nieruchomości wpasowana w docelową grupę klientów, zostaje zamieszczana na kilkunastu internetowych portalach nieruchomości, między innymi takich jak: trójmiasto.pl, otodom.pl, oferty.net, nportal.pl, krn.pl, gratka.pl, domiporta.pl czy nieruchomości online.
W przypadku zawarcia przez Klienta umowy na zasadach wyłączności zwiększa się zakres portali internetowych, na których oferta jest ogłaszana, przy jednoczesnym podwyższeniu nakładów na jej pozycjonowanie. Ponadto, nieruchomość objęta ww. umową ogłaszana jest
w prasie, zgłoszona do systemu MLS regulującego wielokrotne oferowanie ofert oraz współpracę między Pośrednikami w obrocie nieruchomościami. Po konsultacji z Właścicielem na nieruchomości umieszczany jest baner reklamowy lub reklama w postaci foli one way vision.
Biuro Odrzywolska&Wójcik Nieruchomości dzięki ponad 25 letniej praktyce na Trójmiejskim Rynku Nieruchomości oraz niezwykle pozytywnym opiniom usatysfakcjonowanych ze współpracy Klientów posiada szerokie, nieustannie powiększające się grono Klientów pragnących nabyć/wynająć nieruchomości, do których to z pierwszeństwem trafiają ogłoszenia nieruchomości stanowiące ofertę sprzedażową Biura.